מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח לאירועים

קייטרינג לאירועים קטנים

מגשי אירוח כשר

לאירוע המושלם

מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח לאירועים כמו כל סוג אחר של מגשי אירוח יהיו כאלה שיהיה כדאי לבחור בקפידה. אלו מכם שידעו לחפש אחר מגשי אירוח לאירועים אשר יוכלו להשתלב ובצורה מצוינת באירוע שלהם יוכלו להיות בטוחים כי יהיה מדובר בצעד נכון מבחינתם. הרי יש היום רבים שמחפשים אחר מגשים אשר יוכלו להיות מצוינים בעבור האירוע שלהם וכבר מהרגע הראשון. אז עשו את כל הנדרש על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר.

תפריט קייטרינג לאירועים

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 60 ₪ (עד 2 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (6 ₪)

 

אופציה לעמדות מזון לאירוע

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

טעם של חגיגה:
מגשי אירוח מפנקים לכל אירוע

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לחפש אחר מגשי אירוח לאירוע מהחלומות

כאשר בוחרים להפוך אירוע לאירוע מרשים במיוחד יהיה כדאי להבין כי מגשי אירוח לאירועים יהיו בין הדברים החשובים ביותר בעבור האירוע שלכם. הרי בוודאי תהיו מעוניינים למצוא עצמכם במצב מרשים למדי לפיו האירוע שלכם עונה על הציפיות ויהיה בדיוק כפי שתמיד חלמתם. ובכן, כיצד תוכלו לפעול נכון? וזאת על ידי כך שאתם מחפשים אחר מגשי אירוח לאירוע שיכילו מאכלים טעימים ומגוונים במיוחד וזאת על מנת להפוך את החוויה של האורחים להרבה יותר טובה.

לדעת כיצד להתייחס לאורחי האירוע

כאשר תהיה לכם ההבנה כי חשוב לשים את אורחי האירוע בראש סדר העדיפויות תוכלו בעצם להבין עד כמה יהיה חשוב לשלב מגשי אירוח אשר יוכל להפוך את החוויה שלהם ליותר מיוחדת. לפיכך מומלץ לטפל בכל נכון וזאת על ידי כך שאתם מוודאים כי נעשית הבחירה הטובה ביותר מצדכם. הרי בוודאי תהיו מעוניינים בכך וזאת ללא ספק.

קייטרינג מוזה – קייטרינג מושלם לכל אירוע

קייטרינג מוזה יוכל להיות האופציה המושלמת בעבור כל אירוע, גם בעבור האירוע הבא שאתם מתכננים. אצל קייטרינג מוזה תוכלו למצוא שפע של מאכלים שונים אשר שפים בעלי ניסיון של שנים היו אמונים על הכנתם. יתר על כן, יש לציין כי מושם דגש רב על כך שכל המרכיבים יהיו טריים בלבד וזאת על מנת שהמזון יהיה בסופו של דבר באיכות הטובה ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת. הרי בוודאי כל אחד מכם יהיה מעוניין בכך בוודאות. אז חייגו למספר 077-9973584!

דילוג לתוכן