קייטרינג בכפר סבא

קייטרינג בכפר סבא

קייטרינג בכפר סבא לאירועים קטנים

קייטרינג בכפר סבא

לאירוע המושלם

קייטרינג בכפר סבא

במקרה שבו אתם רוצים להזמין שירותי קייטרינג בכפר סבא, מוטב כי תפעלו בזהירות. החפזון במקרה הזה כמו במקרים אחרים הוא מהשטן, ועלול בדיעבד לעלות לכם ביוקר. יש כמה דברים שאתם צריכים לבדוק לפני שאתם מזמינים אוכל לאירוע מחברת קייטרינג. לשמחתכם ריכזנו כאן עבורכם את כל השאלות שחובה עליכם לשאול. על פניו נדמה כי השאלות הללו הן שאלות קטנות, אך הן השאלות שעושות את כל ההבדל. אחרי שתשאלו את השאלות הללו תוכלו להיות מוכנים להזמין שירותי קייטרינג ברמה גבוהה.

תפריט קייטרינג לאירועים

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 60 ₪ (עד 2 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (6 ₪)

 

אופציה לעמדות מזון לאירוע

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

קייטרינג בכפר סבא מבית 'מוזה'
שפע של טעמים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזה דרך יוגש האוכל לאורחים?

כל חברת קייטרינג פועלת בצורה אחרת כאשר היא מגישה את האוכל לשולחנות האורחים. אתם מבחינתכם תרצו לדעת באיזה דרך האורחים שלכם יקבלו את האוכל. יש חברות קייטרינג שיביאו מלצרים על מנת להגיש את האוכל, חברות אחרות יביאו רק את האוכל. מוטב כי תדעו כיצד האוכל יוגש לאורחים על מנת שתהיו ערוכים בהיבטים אחרים. כך שתוכלו לדעת כי האוכל יוגש לשולחנות האורחים בצורה שהכי מתאימה לכם.

האם לאוכל יש כשרות מסוימת?

חלק לא קטן מהאורחים באירוע יהיו ככל הנראה אנשים שומרי מסורת. יש כאלה שאוכלים אוכל רק של כשרות ספציפית, ואתם תצטרכו להיות עם התשובות. לפני שמזמינים קייטרינג בכפר סבא בוחנים היטב את הכשרות שאיתה הוא מגיע. מוטב כי תבחרו בכשרות מחמירה על מנת שתוכלו לתת לכולם את האפשרות להנות מהאוכל. אם הכשרות תהיה כשרות מתירנית זה עלול להוביל לכך שיהיו אורחים שלא יוכלו לאכול.

כמה עובדים מגיעים ביום האירוע?

כל חברת קייטרינג בכפר סבא מגיעה עם כמות שונה של עובדים לכל אירוע. הרי כוח האדם בכל חברת קייטרינג הוא שונה, ולכן לא תוכלו לצאת תמיד מאותה נקודת הנחה. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי לאירוע יגיעו כמות גדולה של אנשי צוות שישרתו את האורחים. אם חברת הקייטרינג תגיע עם כמות מוגבלת של עובדים זה עלול להוביל לכך שהאורחים לא יקבלו שירות. אם כבר בוחרים בחברת קייטרינג רצוי מאוד לבחור בחברה שמביאה איתה צוות רב ככל האפשר.

האם אפשר להזמין מנות ילדים?

מהי המדיניות של אותה חברת קייטרינג בכפר סבא לגבי מנות ילדים? ברוב המכריע של האירועים יהיו ילדים, וילדים כמובן לא אוכלים אוכל זהה לאוכל של מבוגרים. לילדים יש את הטעם שלהם, ולכן חובה כי יהיו מנות מתאימות. באופן כללי מנות ילדים עולות פחות וגם מביאות איתן יתרונות עבור צמחוניים. לכן חובה לבחון כי יש אפשרות להזמין מנות ילדים לאירוע על מנת שהם לא ישגעו את ההורים.

קייטרינג בכפר סבא כולל גם אלכוהול?

גם כאן תוכלו לראות הבדל משמעותי בין חברת קייטרינג אחת לבין חברת קייטרינג אחרת. יש חברות קייטרינג בכפר סבא שמציעות בתוספת תשלום גם אלכוהול בנוסף לאוכל שהן מגישות. חברות אחרות מתרכזות רק באוכל, והן לא יאפשרו לכם לקבל שירותים נוספים. אם אתם מאלה שאוהבים לקבל את כל הדברים במקום אחד תבחנו את העניין הזה. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מזמינים קייטרינג ולא מקבלים בדיוק את מה שאתם רוצים לקבל.

דילוג לתוכן