קייטרינג בפתח תקווה

קייטרינג בפתח תקווה

קייטרינג בפתח תקווה לאירועים קטנים

קייטרינג בפתח תקווה

לאירוע המושלם

קייטרינג בפתח תקווה

כאשר אתם עומדים להזמין קייטרינג לאירוע, אחד מהדברים שהכי יטרידו אתכם זה המחיר. המחיר של הקייטרינג עשוי להישמע בתחילת הדרך כמו מחיר מופרז. כזה שעדיף לכם להימנע ממנו כל עוד אתם יודעים ומסוגלים להכין את האוכל בעצמכם. אך לפני שתעשו טעות שתתחרטו עליה, אנו נסביר לכם בדיוק מדוע קייטרינג יכול להיות משתלם. זה לא משנה אם תזמינו קייטרינג בפתח תקווה או בכל עיר אחרת שבה מתקיים האירוע. ברגע שבוחנים את המציאות בצורה מעט שונה מגלים כי דווקא הבחירה הזאת יכולה לחסוך המון.

תפריט קייטרינג לאירועים

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 60 ₪ (עד 2 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (6 ₪)

 

אופציה לעמדות מזון לאירוע

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

מהמטבח שלנו לאירוע שלכם:
קייטרינג איכותי בפתח תקווה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עלות קבועה שלא משתנה

כאשר מזמינים קייטרינג בפתח תקווה תוכלו לקבל הצעת מחיר אחת שלא משתנה. כלומר אתם תוכלו לדעת מראש כמה יעלה לכם להזמין קייטרינג לאירוע כולו. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם נאלצים להתמודד עם מחירים שמשתנים כל הזמן. אם תחליטו להכין את האוכל בעצמכם, העלות הכספית שאותה תצטרכו לשלם תהיה משתנה. לא תוכלו לדעת מתחילת הדרך כמה תצטרכו לשלם על האוכל שאותו תכינו לאירוע. יכול מאוד להיות כי בדיעבד תגלו ששילמתם קצת יותר.

הזמן שבו אתם מבלים במטבח 

החלטתם שלא להזמין קייטרינג בפתח תקווה? קחו בחשבון גם את הזמן שבו אתם צריכים לבלות במטבח על מנת להכין את כל האוכל. זמן שווה לכסף, ולכן גם השהות במטבח תגרום לכך שתפסידו ימי עבודה. לכן אתם לא יכולים להתעלם מהעניין הזה, ויהיה עליכם להיות מודעים אליו. תבחנו גם את הנושא הזה על מנת שתוכלו לעשות בחירה אחת שתהיו שלמים איתה לגמרי.

בישול לכמות גדולה זה אתגר

מי שמבשל את האוכל לאירוע ככל הנראה מעולם לא בישל לכמות כל כך גדולה של אנשים. חברת קייטרינג בפתח תקווה היא חברה שמנוסה בבישול לכמויות גדולות ולכן היא תעשה עבודה טובה. ברגע שלא מנוסים בלבשל לכמות גדולה של מוזמנים יכולות להיות לא מעט טעויות. כל טעות קטנה עלולה להביא לכך שתבזבזו זמן יקר ולא מעט כסף. הרי בכל פעם יהיה עליכם ללכת לסופר על מנת לרכוש עוד מצרכים כאלה ואחרים.

ניתן לבצע השוואת מחירים

בעיר פתח תקווה תוכלו למצוא לא מעט חברות המציעות שירותי קייטרינג. לפיכך תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברה אחת לבין חברה אחרת על מנת למצוא קייטרינג בפתח תקווה זול. השוואת מחירים היא פשוטה מאוד, בטח אם יש לכם את הזמן הדרוש לשם כך. במקום להשקיע את הזמן בקניית מצרכים ובעמידה ממושכת במטבח, תוכלו לנצל אותו להשוות מחירים. השוואה אחת פשוטה יכולה להביא לכך שתשלמו מחיר נמוך ממה שהיה נדמה לכם.

משתלם להזמין קייטרינג בפתח תקווה

כאשר מסתכלים על תמונת המצב בשלמותה מגלים תמונה חד משמעית. משתלם יותר לפנות לחברת קייטרינג מקצועית ולא להכין את האוכל לבד בבית. חברה מקצועית תדע להכין אוכל טוב יותר, ובחלק לא קטן מהמקרים היא תחסוך לכם כסף. גם אם תצטרכו לשלם קצת יותר יהיה לכם שווה ללכת על האפשרות הספציפית הזאת. הרי גם לאירוע שאתם בעצמכם מארגנים מגיע לכם להגיע כאשר יש לכם אנרגיות וכוח להנות ממנו.

דילוג לתוכן