קייטרינג לבר מצווה

קייטרינג לבר מצווה

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאירועים קטנים

לאירוע המושלם

קייטרינג לבר מצווה

קייטרינג לבר מצווה יכול להגיע במגוון רחב למדי של צורות וצבעים שונים. הרי רבים רואים היום כי קייטרינג לבר מצווה זהו דבר בעל חשיבות יוצאת דופן וזאת אם יש עניין להביא לכדי שביעות רצון מרבית בקרב קהל האורחים. לפיכך חשוב כי כל אחד מכם יעשה את המאמצים וזאת על מנת להבטיח שבסופו של יום יבחר אך ורק קייטרינג לבר מצווה אשר איכותו תהיה טובה מספיק. רק כך האירוע כולו יוכל להיחשב למוצלח בעצם.

תפריט קייטרינג לאירועים

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 60 ₪ (עד 2 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (6 ₪)

 

אופציה לעמדות מזון לאירוע

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

חוגגים בר מצווה?
אנחנו מומחים בהפקת רגעים בלתי נשכחים!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לחפש אחר הקייטרינג המתאים לאירוע

דעו לכם כי קייטרינג לבר בצווה יכול להיות די קשה למציאה בעבור רבים. הרי יש לא מעט אופציות שונות ועל מנת למצוא את הטוב ביותר ודאו כי אתם ניגשים לסוגיה כולה וזאת כאשר אתם מקדישים לה את מלוא תשומת הלב שלכם. תצטרכו לוודא כי הילד טעם בעצמו את האופציות השונות וזאת בכדי להבטיח שהוא באמת יהיה מרוצה בסופו של יום.

האם כדאי לכם לגוון בקייטרינג?

רבים תוהים שמא יוטב מבחינתם לגוון בקייטרינג. ובכן, דעו לכם כי בלא מעט מקרים יהיה כדאי לכם לפעול בצורה כזו לפיה אתם בוחנים בראש ובראשונה את העדפתו של בעל האירוע ולאחר מכן בוחנים את העדפת הקהל. כך בעצם תוכלו להביא לכדי שביעות רצון מרבית מצד כל הגורמים וזאת ללא שום ספק בכלל. אז למה לחכות בעצם עם הדבר?

קייטרינג מוזה – שנים של ניסיון

אצל קייטרינג מוזה ניתן למצוא קייטרינג לבר מצווה ושלל סוגי קייטרינג אחרים אשר יוכלו להיות האופציה המושלמת בעבור האירוע שלכם. לפיכך מומלץ שתפעלו בהתאם וזאת על ידי כך שאתם מוודאים כי אתם בוחרים בכל שלב באופציה הטובה ביותר בעבור האירוע שלכם. כל אחד מכם שיעשה זאת יהיה שקט כי זו תהיה האופציה הנכונה ביותר. אז חייגו עוד היום למספר 077-9973584 ולא תתחרטו על כך! תוכלו לקבל מענה יוצא דופן וזאת כבר מהרגע הראשון! זאת ללא כל ספק בכלל! למה אתם מחכים בעצם עם הדבר? חייגו אלינו!

דילוג לתוכן