קייטרינג לחתונה

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לחתונה

לאירוע המושלם

קייטרינג לחתונה: חוויה קולינרית לאירוע המושלם

קייטרינג לחתונה עשוי להגיע במגוון רחב למדי של צורות שונות. אחד עשוי להיות טעים למדי ואחר עשוי להיות די דוחה. כמו כן, יש קייטרינג לחתונה שעלול להיות מוכן ממרכיבים לא טריים וזאת לעומת אחר שיהיה מאוד טרי. התפקיד שלכם יהיה לוודא כי אתם בוחרים לרכוש קייטרינג ברמת האיכות הגבוהה ביותר וזאת על מנת להבטיח שתוכלו להיות שבעי רצון לחלוטין מן העניין.

תפריט קייטרינג לחתונה

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!
קבלת פנים 35 ₪ (4 לבחירה- 2 בשרי ו-2 צמחוני/טבעוני)

בשרי

צמחוני/טבעוני

 

מנה ראשונה מן הים 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה ראשונה מאפה הבית 25 ₪ (1 לבחירה)

 

מנה עיקרית 60 ₪ (עד 2 לבחירה) כולל סלטים ותוספות

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

 

סלטים (8 לבחירה)

 

מנה אחרונה (6 ₪)

 

אופציה לעמדות מזון לאירוע

 

מגש פירות העונה- 150 ש"ח

ניתן לרכוש מגוון לחמים ולחמניות החל מ-2 ₪ ליחידה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

חתונה מושלמת מתחילה כאן:
מהחזון שלכם לאירוע בלתי נשכח

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קייטרינג לחתונה

חתונה היא אחד האירועים המרגשים והמיוחדים ביותר שאפשר לחגוג. כששני אנשים בוגרים מחליטים לחיות יחד ולהקים משפחה, זו בהחלט סיבה למסיבה. כל חתונה היא אירוע נהדר, וכולנו שמחים לבוא ולהגיע לחתונה של חבר או בן משפחה.

אחד המוקדים העיקריים של החתונה הוא האוכל: יש לנו גם קבלת פנים לפני החופה, וגם את הארוחה העיקרית של האירוע. אנחנו הישראלים מאוד אוהבים אוכל טוב, ויודעים להפגין אהבה דרך האוכל. לכן, חתונה שיש בה ארוחה מוצלחת וטעימה היא אירוע שנזכור לחיוב הרבה זמן.

חתונה היא גם אירוע מורכב שדורש לא מעט הכנות ותכנונים. כדי להקל עליכם לפחות בתחום אחד, הכנו כאן עבורכם מדריך כולל שיסייע לכם לסגור את הסיפור של קייטרינג לחתונה. אז בואו נצא לדרך.

החשיבות של בחירת קייטרינג לחתונה

כמו שכבר אמרנו, במדינת ישראל יש תרבות אוכל מפותחת ומשמעותית. כמעט כל חגיגה ישראלית או יהודית סובבת סביב אוכל: שבתות, חגים, אירועים משפחתיים, ועוד. אוכל הוא הדרך להראות אהבה, להפגין נדיבות, ולארח בחום לב.

גם בחתונה לאוכל יש תפקיד מרכזי. המון אנשים באים לשמח את החתן והכלה, וחשוב לנו שכל אחד מהם ייהנה מאוכל טעים ומגוון. כשהאוכל טעים מאוד, אנשים זוכרים את האירוע הרבה זמן. לכן, היינו ממליצים לכם בחום רב להשקיע בבחירת הקייטרינג אפילו יותר מאשר בדברים אחרים.

איך נתחיל לחפש קייטרינג לחתונה

יש שני פרמטרים עיקריים שהם הראשונים שבהם צריך להתחשב כאשר אנו מחפשים שירותי קייטרינג לחתונה:

  1. מיקום – מיקום האירוע חשוב מאוד, כי לכל קייטרינג יש טווח מסוים של מרחק שאליו הוא מגיע, ושמעבר לו הוא כבר יוותר על האירוע. כלומר, אם אנחנו מתכננים לערוך את אירוע החתונה שלנו בבאר שבע, כנראה שלא רלוונטי מבחינתנו להזמין קייטרינג לחתונה מהאזור של חיפה והקריות.
  2. גודל האירוע – חתונות הן אירועים בגודל משתנה. יש חתונות שהן אירועי ענק עם מאות מוזמנים, או אפילו יותר. מצד שני, יש אנשים שמעדיפים לערוך את החתונה בפורום אינטימי יותר שכולל רק חברים קרובים ובני משפחה, כך שיש בו 100 איש למשל.
    כשאנו מחפשים שירותי קייטרינג לחתונה, שווה להבין מה מינימום המנות שממנו הקייטרינג מתחיל לעבוד. זה שמצאנו קייטרינג לחתונה שאנחנו ממש אוהבים לא יעזור אם הוא מתחיל ממינימום הזמנה של 250 מנות, ולנו יש רק 100 מוזמנים. אם אתם מתכננים אירוע מצומצם, שווה מראש להתמקד בחיפוש של קייטרינג לאירועים קטנים.

אילו שירותי קייטרינג לחתונה אפשר לקבל

אז כמובן שהשירות הכי בסיסי שכל קייטרינג כשר לחתונה מעניק הוא האוכל. אבל כדאי לדעת שחוץ מהאוכל יש עוד שירותי קייטרינג לחתונה. שירות יעיל במיוחד הוא צוות מטעם הקייטרינג שמלווה את כל החתונה.

ניתן להזמין מהקייטרינג צוות עובדים מיומן שיביא איתו את האוכל לאולם, ידאג להכנה ולחימום שלו בשלב הראשון, וכמובן גם לחלוקה ולהגשה לשולחנות בצורה מסודרת, תוך דאגה שכל אורח מקבל את המנה שלו ואת כל מה שהוא מבקש. כך תוכלו לסגור את כל ענייני האוכל מול גוף אחד, ולא תצטרכו לעבוד בנפרד מול מלצרים, מה שיוסיף לכם עוד דבר להתעסק בו במקום להתמקד בלשמוח מהאירוע.

נקודות חשובות בבניית תפריט קייטרינג לחתונה

לפני שניגש לבניית התפריט, יש כמה נקודות ששווה לשים בראש בכל מה שקשור לאוכל בחתונה.

  1. כשרות – ישראל היא מדינה מסורתית, ואם אתם או האורחים שלכם מקפידים על כשרות, אז כמובן שצריך להזמין קייטרינג כשר לחתונה. שווה גם לבדוק מול הקייטרינג מהי רמת הכשרות של המנות השונות, כך שתוכלו לדעת מראש שהכול בסדר ומתאים לרמת הכשרות שאתם והאורחים שלכם מקפידים עליה.
  2. מענה לבעלי רגישויות ולצמחונים – בשנים האחרונות המודעות לרגישות ואלרגיות בתחום המזון גברה מאוד, וחוץ מזה יש גם הרבה מאוד אנשים שמקפידים על צמחונות או על טבעונות. אם אתם מזמינים קייטרינג בשרי לחתונה שווה לוודא מולו שיש לו מנות שמתאימות גם לאנשים עם אלרגיות כמו צליאקים למשל, וגם מנות עיקריות למי שנמנע מאכילת בשר.
  3. גיוון – ממש חשוב להקפיד על גיוון במנות שאנו מזמינים. כל קייטרינג יוקרתי לחתונה יציע לכם מבחר גדול מכל סוג מנה, ושווה לנצל את זה. מכיוון שיש בכל חתונה הרבה אורחים בגילאים שונים ומרקעים שונים, כל אחד אוהב משהו אחר. אז שווה שבכל מנה יהיו לפחות 3 אפשרויות לבחור, וכך כל אורח יתפנק עם מנה שהוא אוהב.

 

תפריט מומלץ לקבלת פנים

אז הנה הגענו לתחילתו של האירוע, והיא כמובן קבלת הפנים. יהיו שיגידו שהאוכל בקבלת הפנים חשוב אפילו יותר מהארוחה עצמה. אז הכנו לכם כאן כמה המלצות למנות קבלת פנים שכולם אוהבים.

מן הסתם הזמנתם קייטרינג בשרי לחתונה, אז המנות הבשריות המומלצות הן: שיפודי עוף וירקות מיניאטוריים, עוף מוקפץ עם ירקות, קבבונים וכנפיים, שניצלונים, וכמובן סיגר מרוקאי. מנות שמתאימות לצמחונים יכולות להיות פסטלים צמחוניים, קוסקוס, פלטות ירקות וחמוצים, או ממולאים.

המלצות על תפריט קייטרינג לחתונה

אז עברנו את החופה, ועכשיו הגיע הזמן לדבר האמיתי: הארוחה. סידרנו לכם כאן את ההמלצות לתפריט לפי סדר המנות, כך שהכל יהיה ברור ונגיש.

מנות ראשונות – בדרך כלל נהוג לתת שתי אופציות לאורחים: מנה בשרית או מנת דגים. כל קייטרינג יוקרתי לחתונה יציע במנות הדגים סלמון בעשבי תיבול, או נוסחה אחרת של הדג הטעים הזה. אפשר גם ללכת על פילה לברק, או מושט בסגנון מרוקאי ביתי. מנות ראשונות בשריות הן לרוב מאפים מבצק פילו ממולאים בשר עגל או פרגית. לאורחים הצמחונים שלנו אפשר להזמין טורטייה במילוי צמחוני.

מנות עיקריות – אם אתם ממש אוהבים דגים, ולא מסתפקים בהם רק כמנה ראשונה, אפשר להזמין קציצות דגים גם למנה עיקרית. אבל בדרך כלל נהוג להגיש כמה אופציות בשריות במנה העיקרית. הקלאסיקות הישראליות האהובות הן לרוב עוף בגריל, פרגית על האש, קציצות בקר, או חזה עוף ממולא באורז ובשר. לחובבי הבשר הכבדים יותר אנו ממליצים על צלי בקר, אסאדו מעולה בבישול ארוך, או ארטישוק ממולא בשר. שניצלים או שיפודים הן מנות נהדרות עבור האורחים הצעירים, ואם יש לכם שורשים הונגריים אז תבשיל גולש יוכל לשמח את זקני המשפחה.

תוספות – התוספות האהובות והמוכרות הן כמובן אורז בסגנונות שונים כמו מקלובה או אורז עם ירקות, לצד ירקות בתנור ותפוחי אדמה או בטטות בשלל סגנונות. היינו ממליצים לגוון קצת עם שעועית ירוקה, במיה, או זיתים מרוקאים וקוסקוס.

סלטים – צריך גם שיהיה משהו מרענן וחי בארוחה, ומגוון הסלטים הוא עצום. אוהבי ירקות השורש יוכלו ליהנות מסלט שורשים או סלק, מי שבענייני החמוצים ייהנה מכרוב בתחמיץ או סלט מלפפונים בתחמיץ, שווה להזמין לפחות סוג אחד של סלט חצילים. אפשר גם לבחור בסלט ירקות ירוקים, וחומוס, טחינה, ומטבוחה לנגב.

קינוחים – אחרי כל המנות הטעימות והמשביעות, חייבים לסיים עם משהו מתוק בפה. שווה לשלב מגשים של פירות העונה שתמיד זוכים להצלחה, עם מתוקים כמו מוס שוקולד, עוגות, או בקלאוות.

 

אפשרויות נוספות

יש כמה דברים נוספים שכדאי להכיר, ושאותם גם קייטרינג כשר לחתונה יכול להציע. הדבר הראשון הוא תפריט מותאם אישית לחתונה. אם יש לכם איזו מנה שלא נמצאת בתפריט, אבל ממש בא לכם להגיש בחתונה, תדעו שאפשר לבקש להזמין אותה.

טרנד מגניב נוסף שהופך לפופולרי כיום הוא שולחנות שוק לחתונה. שולחנות שוק לחתונה הם בעצם דרך מרעננת להגיש את האוכל, באווירה קצת יותר אינטימית וכפרית. הרעיון הוא בעצם לעצב מעין בופה עמוס בכל טוב עם שלל צבעים וטעמים, כאשר הכל באותו שולחן. הדגש הוא על המגוון, כך שלא שמים תבניות מלאות באותה מנה.  

הקייטרינג המושלם לחתונה

אם אתם מחפשים קייטרינג כשר לחתונה, שמספק גם קייטרינג לאירועים קטנים עם אפשרות להזמין תפריט מותאם אישית לחתונה, אז כנראה שאתם צריכים לפנות לקייטרינג מוזה מבית ביג מאמא. מדובר על קייטרינג עם ניסיון של שנים רבות בתחום, שמייצר אוכל נפלא מחומרי הגלם הטובים ביותר שניתן להשיג.

האוכל נעשה באהבה ועם יחס אישי לכל לקוח, ואין ספק שהאהבה הזו מורגשת בטעם. הקייטרינג שם דגש על השירות ללקוחות, ואתם מקבלים ליווי מלא מרגע ההזמנה ועד לאירוע, עם גמישות מרבית ומענה לכל בקשה או דרישה. קייטרינג מוזה הוא בהחלט הצעד הראשון לאירוע מושלם.

דילוג לתוכן