קייטרינג לשבת חתן

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג כשר בשרי

לאירוע המושלם

קייטרינג לשבת חתן

חברת הקייטרינג תכין עבורך אוכל מבושל מדהים לכל אירוע. אוכל טעים, טרי ואסתטי – במחירים הוגנים ועם שירות מכל הלב ניתן להזמין בטלפון אוכל מבושל המתאים עבור אירועים קטנים, קייטרינג לשבת חתן, מסיבת חינה, ימי הולדת, ברית/בריתה, ניחום אבלים, אירוח חגיגי או כל אירוע אחר. אוכל טעים שלא שוכחים! חשוב לכם לעבוד עם חברה רצינית עם אוכל טעים, שירות והמלצות?

תפריט קייטרינג לשבת חתן

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!

ערב שבת - 85 ש"ח לסועד

מנה ראשונה- 2 לבחירה

 

מנה עיקרית כולל תוספות וסלטים- 2 לבחירה

 

תוספות למנה עיקרית - 3 לבחירה

סלטים - 8 לבחירה

 

סעודה שניה - 60 ש"ח לסועד

אפשרות א'

חמין בשרי מלא הכולל: חומוס, שעועית, תפו"א, אורז, בשר, חיטה בשקית, ביצים בשקית
תוספת - 1 לבחירה:
סלטים : 8 לבחירה מהסלטים מסעודה ראשונה

אפשרות ב'

מנה עיקרית : 2 עיקריות לבחירה מהעיקריות בסעודה ראשונה
תוספת למנה עיקרית : 3 לבחירה מהתוספות בסעודה ראשונה
סלטים : 8 לבחירה מהסלטים מסעודה ראשונה

 

סעודה שלישית- 30 ש"ח לסועד

מנה עיקרית- 2 לבחירה:
סלטים : 6 לבחירה מהסלטים מסעודה ראשונה

 

תוספות אפשריות

*חד פעמי יוקרתי - 10 ש"ח לסועד לכל סעודה
סכין, מזלג, כוסות, צלחת למנה ראשונה, צלחת למנה שניה, אלבד, סלטיות, אובלי למרכז שולחן, כפות הגשה ומפיונים
*שתיה מסדרת קוקה קולה - 10 ש"ח לסועד לכל סעודה
קולה, זירו, ספרייט, סודה, מים, נסטי, מבחר ספרינג
*מנה אחרונה - 6 ש"ח לסועד
מיקס קינוחים * עוגת מוס שוקולד * בקלאווה * שטרודל תפוחים
*מגש פירות העונה - 150 ש"ח
*מגוון לחמים ולחמניות - החל מ-2 ₪ ליחידה

זהו תפריט מומלץ לשבת. התפריט הינו תפריט מודלרי, על כן ניתן לעשות שינוים במבנה הסעודות!

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?
כתובת מלאה למשלוח - עיר,רחוב, מספר בניין, מספר דירה

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

מסורת וטעם נפגשים:
קייטרינג לשבת חתן שכולם יזכרו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה כדאי להזמן קייטרינג לשבת חתן?

שבת החתן הוא מהאירועים שמחזקים את החיבור שלנו לדת היהודית. כמעט בכל אירוע כזה או אחר יגיע השלב שבו מתרכזים כל בני המשפחה ביחד ביום שבת. זה יכול להיות בהגדרה של שבת חתן או בכל הגדרה אחרת שאותה אתם רואים לנכון. מה שבטוח הוא שכדי שהשבת תעבור בצורה טובה, יהיה עליכם לדאוג לאוכל ברמה גבוהה. הרי כמו שאתם יודעים במהלך השבת אי אפשר לבשל אוכל, ולכן הכל צריך להיות מוכן מראש. דווקא האפשרות של קייטרינג לשבת חתן יכולה להיות האפשרות הטובה והנכונה ביותר. מדוע כדאי גם לכם להזמין קייטרינג לפני השבת חתן עצמה?

כדאי לכם להזמין קייטרינג לכבוד השבת חתן כי זה מוריד מכם עבודה רבה. לא מעט אנשים מבינים רק לאחר תחילת העבודה עד כמה זה קשה. בכל זאת מדובר על אוכל שאמור להספיק לעשרות אנשים, זה לא עניין של מה בכך. אתם תרצו לדעת כי אתם מכינים מספיק אוכל כדי שאף אחד לא יצא רעב. בנוסף חשוב מאוד שכולם יאהבו את האוכל, ולא תמיד תהיה לכם את היכולת לעשות זאת. אין סיבה שתיקחו סיכון, שעלול בסופו של דבר גרום לכך שאנשים יצאו רעבים מהשבת חתן. מבחינתכם קייטרינג בשרי לשבת חתן כשר יהיה הבחירה שאותה כולם אוהבים

מהיכן להזמין קייטרינג לשבת חתן?

חשוב מאוד שתבחנו את האפשרויות שעומדות לרשותכם בעת הזמנת קייטרינג לשבת חתן. הרי המקום שממנו תבצעו את ההזמנה צריך להיות כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד. קודם כל תוודאו מה האנשים האחרים חושבים על הקייטרינג שממנו אתם עומדים לבצע הזמנה. הרי יש כאלה שכבר ביצעו את ההזמנה לפניכם, ולכן הם יכולים לתת חוות דעת שתוכלו להתבסס עליה. ישנה אפשרות לקבוע פגישת היכרות שבמהלכה תוכלו לטעום את האוכל עוד לפני השבת חתן עצמה. בנוסף תוכלו לבחון את המחירים ואת הניסיון של אותה חברה שאמורה לעשות לכם קייטרינג. מבחינתכם הכי חשוב שתהיו שלמים עם הבחירה שאותה אתם עומדים לעשות.

כיצד קובעים את המחיר של קייטרינג לשבת חתן?

המחיר הוא פרמטר שלא תוכלו להתעלם ממנו, ומוטב כי תהיו מודעים אליו מראש. הרי השבת חתן עצמה כמו כל אירוע אחר שאותו תקיימו מגיעה עם הגבלות מסוימות. ההגבלות יהיו בין היתר הגבלות של תקציב, הרי לכולנו יש קווים אדומים מסוימים. המחיר של קייטרינג לשבת חתן נקבע בהתאם למספר פרמטרים שונים. קודם כל המנות שאותן תבחרו מהתפריט ישפיעו לא מעט על המחיר שאותו תשלמו. מנות יוקרתיות משמעותן עלות גבוהה יותר שאותה תצטרכו לשלם מבעוד מועד. בנוסף המועד של השבת חתן עצמה וכמות האורחים שאמורים להגיע גם ישפיעו אל המחיר. תהיה לכם אפשרות לבצע השוואת מחירים לפני שתבחרו קייטרינג בשרי לשבת חתן כשר.

דילוג לתוכן