קייטרינג לאזכרה

קייטרינג לאזכרה

קייטרינג לאירועים קטנים

קייטרינג לאזכרה

לאירוע המושלם

קייטרינג לאזכרה

אזכרות, מלוות הרבה פעמים גם בארוחה. לעתים עושים סעודה עם הרבה ברכות ולעילוי נשמת הנפטר, וזה תמיד משתלב עם הרצון שלנו לכבד את מי שהגיע להשתתף ולנחם. כך, בתור מארגני האזכרה, אנו רוצים לוודא שהאורחים שלנו שטרחו וכיבדו את האירוע, חלקם אף הגיעו מרחוק – יקבלו אוכל איכותי וטעים. אפשר להכין את האוכל בצורה עצמאית, ואפשר גם להזמין מנות קייטרינג לאזכרה של מוזה, שיגרום לאזכרה להיות מכובדת במיוחד, וכן – גם טעימה.

תפריט קייטרינג לאזכרה כשר למהדרין

סמנו לנו בתפריט מה אתם מעוניינים להזמין!

 

מנה ראשונה (1 לבחירה) 15 ₪ לא כולל תוספות, סלמון בתוספת תשלום 10 ש"ח

 

מנה עיקרית (1 לבחירה, 2 לבחירה מעל 20 מנות) 45 ₪ כולל תוספות וסלטים

 

תוספות למנה עיקרית (3 לבחירה)

סלטים (6 לבחירה)

 

אופציה לשרותי הפקה ומלצרות

 

מוצרי אירוח נוספים, 15 ש"ח לסועד (פרווה)

לחמים

 

נוספים- שתיה

 


 

מלאו בבקשה את הפרטים הבאים
ונציגנו ישוב אליכם במהרה

מה התאריך הרצוי למשלוח?

תראו בעצמכם

תמונות מהשטח

קייטרינג לאזכרה מבית 'מוזה':
תנו לנו לדאוג לכל ההכנות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה חשוב לשלב אוכל באזכרה?

בואו ניזכר מה כוללת האזכרה:

  • לפי המסורת היהודית נהוג לעלות לקברו של הנפטר בסוף השבעה, לאחר שלושים יום, לאחר אחד עשר חודשים, ובהמשך לעלות לקבר פעם בשנה ביום הפטירה או בסמוך לו.
  • האזכרה כוללת טקס דתי שבו יש אמירת של כמה פרקי תהילים, תפילה מיוחדת לעילוי נשמת הנפטר, וקריאת קדיש על ידי קרובי המשפחה האבלים.
  • הרבה פעמים בני המשפחה והחברים מתכנסים במקום מסוים לאחר האזכרה כדי להיפגש, להחליף כמה מילים, לספר ולשמוע זיכרונות טובים, ולפעמים גם כדי לשמוע שיעור תורה או ללמוד לימוד לעילוי נשמתו של הנפטר.

ברוב המקרים יש באזכרה אנשים שמגיעים ממקומות מרוחקים, ולרוב אזכרות מתקיימות בשעות היום, כך שראוי ומתאים לדאוג שיהיה אוכל באזכרה. אז הכנו לכם כאן מדריך מלא שבו נלמד איך לבחור קייטרינג לאזכרה, כדי למנוע אירועים ומקרים לא נעימים.

נקודה ראשונה – מקצועיות וסולידיות

הזמנת קייטרינג לאזכרה היא דבר שחשוב להקדיש לו את תשומת הלב הנדרשת. היינו ממליצים לחשוב על זה מספיק זמן מראש, כדי לא להיתקע בדקה ה90. קודם כל, כשאנו מזמינים קייטרינג לאזכרה, חשוב לוודא שמדובר על קייטרינג מקצועי ומנוסה כמו קייטרינג מוזה, מבית ביג מאמא. ברור שלא מדובר על מסיבה או אירוע משמח, אבל בכל זאת, אנחנו רוצים שאנשים יוכלו לקבל אוכל טעים ומשביע. אל תנסו למצוא את הקייטרינג הכי זול, כי זה יעלה לכם ביוקר.

עוד דבר שחשוב לשים לב אליו הוא האופי וההתנהלות. אזכרה היא אירוע שבו צריך לשמור על קודי התנהגות מסוימים, לכבד את האירוע, ולשמור על כובד ראש. לכן, חשוב מאוד לוודא שהקייטרינג והעובדים שלו מבינים את הסיטואציה, וברור להם שמדובר על אזכרה ולא על שמחה, כדי שהם יוכלו להתאים את עצמם ולא ייווצרו אי נעימויות.

איזה תפריט נבחר לאזכרה?

כשאנו ניגשים לבחור קייטרינג לאזכרה, צריך כמובן לוודא שמדובר על קייטרינג שמחזיק תפריט לאזכרה. כפי שכבר אמרנו ובטח ברור גם לכם, אזכרה היא לא מסיבה או אירוע משפחתי, ולכן האוכל הוא לא לב העניין, ולא נחפש מנות יוקרתיות. עם זאת, כן היינו ממליצים לבחור במנות אוכל טעים, מזין, וכמובן מנחם.

בדרך כלל נהוג לבחור מגוון של מנות קלות יחסית, וכאלו שמתאימות לטעמים שונים, כדי שלכל אדם שמכבד את זכר הנפטר והגיע לאזכרה, יהיה מה לאכול. אם האזכרה היא בעונת החורף, אז כמה סוגי מרקים היא מנה קלאסית בתוך תפריט לאזכרה.

עוד מנות לדוגמה הן פשטידות מסוגים שונים, מאפים, לחמים ולחמניות מסוגים שונים, ממרחים כמו חומוס, טחינה ומטבוחה, ואפשר להוסיף גם סלטים שונים כמו סלט ירקות, חצילים, טבולה, ועוד. אם אתם רוצים להזמין מנות משמעותיות יותר, אפשר ללכת על אורז או תפוחי אדמה, או ירקות אפויים. לידם אפשר להגיש עוף מסוגים בשונים, פרגית, או אסאדו. אפשר גם ללכת על משהו באמצע ולהגיש מנות דגים שונו, מושט או סלמון.

חשוב מאוד להקפיד שהקייטרינג הנבחר משתמש רק במוצרי גלם טריים ואיכותיים, כדי שהאורחים שטרחו והגיעו כדי לכבד, יקבלו אוכל מכובד ומזין. אל תשכחו גם להזמין שתייה, ולהוסיף גם סלטים טריים. עוד דבר שהרבה פעמים אנשים נוטים לפספס או לקחת כמובן מאליו הוא עניין הכשרות. לרוב נהוג להזמין קייטרינג כשר לאזכרה, כדי שכל האנשים שהגיעו יוכלו לאכול בלי בעיה. אז פשוט לוודא עם הקייטרינג שיש לו תעודת כשרות בתוקף.

מגשי אירוח לאזכרות

אם אתם לא רוצים להגיש אוכל בצורה הקלאסית, כדאי שתכירו שיש אופציה נוספת, והיא מגשי אוכל לאזכרה. לכן, כאשר אתם מחפשים קייטרינג לאזכרה, שווה לשאול האם יש לו מגשי אוכל לאזכרה. אצלנו בקייטרינג מוזה ניתן להשיג מגשים מוכנים קומפלט, כאשר כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להוריד מהם את הכיסוי ולשים אותם במקום, והמגש כבר מוכן לאכילה. יש במגשים הללו מגוון מנות לאזכרה: תוכלו ללכת על מגשים בשריים, וכמובן שיש גם מגשים טבעוניים. זה פתרון מצוין למי שמחפש אירוע יותר אינטימי ומופנם, אבל עדיין חשוב לו שיהיה לאנשים מה לאכול.

שירות מותאם אישית

נקודה נוספת ששווה להתעכב עליה בזמן בחירת הקייטרינג היא להבין כמה גמישות והתאמה אישית יש הקייטרינג מציע לכם. קודם כל, העולם של רגישויות למזון נמצא במודעות שיא. יש לא מעט אנשים עם צליאק או אלרגיות שונות למוצרי מזון, יש אנשים צמחוניים או טבעוניים, יש שלא אוכלים מתוק, ועוד.

הקייטרינג שלנו, יודע לתת לכם מענה לכל דבר, אם זה במנות ללא גלוטן, באוכל טבעוני, ועוד. בנוסף, חשוב להבין אם התפריט של הקייטרינג קשיח ואתם יכולים רק לבחור מתוכו מנות מסוימות, או שיש אופציה להתאמה אישית של התפריט, להזמנת מנות שלא מופיעות בתפריט, ועוד.

נקודה נוספת וחשובה, שיכולה לפתור לכם הרבה כאבי ראש והתעסקות, היא לשאול האם יש לקייטרינג גם צוות עובדים. צוות כזה שלוקח על עצמו את כל ענייני האוכל: הכנה ועריכת השולחנות, סידור האוכל ותפאורה מתאימה, וכמובן קיפול בסוף האירוע, זה דבר שיכול לעזור. אתם תוכלו להתמקד במה שחשוב באמת, ולא תצטרכו לבדוק כל הזמן אם יש מספיק בקבוקי שתייה או אם נגמר המרק.

נוחות וביטחון

תקלות ואי נעימויות הן לא דבר שאנחנו רוצים בשום אירוע שלנו, אבל לאזכרה יש מימד אחר. זה אירוע שבו אנו רוצים להקדיש את כל תשומת הלב לזכרו של הנפטר, וממש לא רוצים להתעסק עם שום דבר אחר. לכן קריטי לוודא שצוות העובדים של הקייטרינג מתנהל באופן מקצועי שמתאים לאירוע, שהקייטרינג מקפיד על עמידה בזמנים, אמינות מולכם, ודיוק בכל הפרטים.

הזמנה ותיאום

אם חשוב לכם שהקייטרינג באזכרה שאתם מארגנים יענה על כל הדרישות החשובות הללו, אז קייטרינג מוזה היא בדיוק הכתובת אליה אתם צריכים לפנות. כנסו לאתר האינטרנט, ותוכלו להתרשם מהתפריט ומההצעות השונות, והכל בצורה סופר נגישה ונעימה. אם צריך, אתם גם מוזמנים לקבוע פגישת תיאום, לשמוע, ולהציג את הדרישות האישיות שלכם. בקייטרינג יעשו הכל כדי לספק לכם את מה שתרצו, מתי שתרצו, ואיך שתרצו, וכמובן הכל תוך שמירה על רגישות מתוך הבנה של האופי המיוחד של האירוע הלא פשוט הזה.

סיכום

נכון, אף אחד מאיתנו לא רוצה להתעסק עם קייטרינג ואוכל כשיש לו אזכרה על הראש, וזה נראה דבר שולי ולא חשוב בכלל. אבל בכל זאת, זכרו שיש לא מעט אנשים שמגיעים מרחוק, ושצריך לכבד אותם ולדאוג שיהיה להם משהו לטעום. עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לדאוג לאוכל בצורה הנוחה ביותר, וגם להיות בטוחים שהכול יבוצע על הצד הטוב ביותר. בדף יצירת קשר של האתר שלנו, קייטרינג מוזה, מחכה לכם טופס פנייה. מלאו אותו, ומהר מאוד יחזרו אליכם עם הצעת מחיר ועם כל הפרטים הדרושים.

דילוג לתוכן